Kartunis Ujang punya perancangan susulan penutupan operasi MOY Publication Pada 6/8/2015


Kartunis Ujang punya perancangan susulan penutupan operasi MOY Publication Ujang berhasrat mengukuhkan jenama Gila-Gila dalam kalangan penggemar kartun dan majalah lawak di Malaysia. -

KUALA LUMPUR: Susulan penutupan operasi syarikat penerbitan MOY Publication pada Rabu, kartunis Ujang memberitahu dia punya perancangan tersendiri untuk merancakkan semula industri majalah humor tanah air agar tidak terus berkubur.
Kartunis Ujang punya perancangan susulan penutupan operasi MOY Publication
 Ujang, atau nama sebenarnya Ibrahim Anon, memberitahu Astro AWANI, dia kini sedang dalam perancangan untuk bergabung dengan beberapa kartunis terkenal demi memastikan legasi majalah humor terbitan syarikat tersebut diteruskan.

 FB Ujang Ujang bersama Jaafar Taib, peneraju Creative Enterprise Sdn Bhd yang juga merupakan penerbit majalah Gila-Gila. -Foto Facebook Ujang Kata Ujang, mereka akan menggunakan platform majalah Gila-Gila untuk terus aktif berkarya.

 "Gila-Gila akan menjadi platform untuk kartunis terus berkarya dan kami akan menjadikan ini sebagai satu landasan untuk mengukuhkan lagi jenama Gila-Gila," katanya.

 Berhubung isu hak cipta dan paten majalah itu, Ujang berkata dia perlu berbincang dengan peguamnya terlebih dahulu untuk mengetahui status isu berkenaan.

 MOY Publication ialah antara syarikat terkemuka negara yang berjaya menempa nama dalam industri komik dan majalah humor sejak tahun 1993. Selain majalah "Ujang", ia turut menerbitkan majalah "APO."

Ujang berhasrat mengukuhkan jenama Gila-Gila dalam kalangan penggemar kartun dan majalah lawak di Malaysia. -Foto Facebook

FB Ujang
Ujang bersama Jaafar Taib, peneraju Creative Enterprise Sdn Bhd yang juga merupakan penerbit majalah Gila-Gila. -Foto Facebook Ujang




1 Bebudak Komen:

Интим: частные проститутки Одесса
Женственная, нежная куколка раскроет тайну эротического удовольствия! В шесть лет я хотел быть Колумбом, в семь - Наполеоном, а потом мои притязания постоянно росли.